Informacje

Zadania administracji Cmentarza Komunalnego w Bolesławcu.

Administracja Cmentarza Komunalnego w Bolesławcu prowadzi następujące zadania :

  • prowadzenie ewidencji osób zmarłych pochowanych na cmentarzu,
  • właściwe zagospodarowanie i eksploatacja miejsc pochówków osób zmarłych,
  • wyznaczanie miejsc do pochówków i nadzór nad prawidłowym wykonaniem prac ziemnych,
  • przyjmowanie opłat przedłużających prawo do dysponowania grobem,
  • utrzymanie czystości i porządku na cmentarzu,
  • pobieranie opłat za wjazd na teren cmentarza,
  • wydawanie zezwoleń na ustawianie nagrobków, ławek, nasadzeń krzewów i drzew, oraz nadzór nad wykonaniem tych prac,
  • wydawanie zezwoleń i nadzór nad prowadzeniem budowy grobów murowanych,
  • wydawanie zezwoleń na ekshumacje i nadzór nad wykonaniem tych prac,
  • pielęgnację terenów zielonych i drzewostanu cmentarza.

Przydatne linki

  • Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna
    ul. Górników 8
    59-700 Bolesławiec
    tel. 75 732 32 46 do 47
    Więcej informacji znajdziesz tutaj.
  • Sprowadzanie zwłok z zagranicy
    Więcej informacji znajdziesz tutaj.

 

WordPress Cookie Plugin od Real Cookie Banner