Zadania administracji Cmentarza Komunalnego w Bolesławcu.
Administracja Cmentarza Komunalnego w Bolesławcu prowadzi następujące zadania :
- prowadzenie ewidencji osób zmarłych pochowanych na cmentarzu,
- właściwe zagospodarowanie i eksploatacja miejsc pochówków osób zmarłych,
- wyznaczanie miejsc do pochówków i nadzór nad prawidłowym wykonaniem prac ziemnych,
- przyjmowanie opłat przedłużających prawo do dysponowania grobem,
- utrzymanie czystości i porządku na cmentarzu,
- pobieranie opłat za wjazd na teren cmentarza,
- wydawanie zezwoleń na ustawianie nagrobków, ławek, nasadzeń krzewów i drzew, oraz nadzór nad wykonaniem tych prac,
- wydawanie zezwoleń i nadzór nad prowadzeniem budowy grobów murowanych,
- wydawanie zezwoleń na ekshumacje i nadzór nad wykonaniem tych prac,
- pielęgnację terenów zielonych i drzewostanu cmentarza.
Przydatne linki
- Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna
ul. Górników 8
59-700 Bolesławiec
tel. 75 732 32 46 do 47
Więcej informacji znajdziesz tutaj. - Sprowadzanie zwłok z zagranicy
Więcej informacji znajdziesz tutaj.